Üdvözöljük a

Mentori felkészítő tréning / Izobraževanje za mentorje

honlapján!

-

Kamarai rendezvények

<< 2019 Április >>
KeSzeCsüSzoVa
1234567
891011121314
15161718192021
22
23
2425262728
2930     

Mentori felkészítő tréning / Izobraževanje za mentorje

2018. november 5-én és 12-én került sor Zalaegerszegen a MENTORI FELKÉSZÍTŐ TRÉNINGRE. 

A projektben kiemelt fontosságot élvez egy támogató, működtető szakértői csapat felkészítése a platform kezelésére (webadmin, ügyfélszolgálat), a kapcsolati hálózat intézményeinek és a projektpartnerek részvételével.

 

 

5. in 12. novembra 2018 je v Zalaegerszegu potekalo IZOBRAŽEVANJE ZA MENTORJE – MENTOR TRAINING.

Pri projektu je najpomembnejša usposobitev podporne, operativne strokovne skupine za upravljanje platforme (webadmin, storitve za stranke), za institucije, ki so v spletnem omrežju in za projektne partnerje.

TEMATIKA
Mentori felkészítő tréning

 

1. alkalom 

Felhasználói szemmel

Cél:

A felhasználók által elérhető felületek megismerése, a portál használatának elsajátítása, az ügyfélszolgálati feladatok ismertetése.

Tartalmi egységek:

- Főmenüpontok tartalmának elérése

- Aloldalakhoz tartozó navigációs útvonalak megismerése

- Hírek és archívum oldalak megismerése - variációs lehetőségek

- Tudástár típusú tartalmak elemzése

- Partnerregisztráció elvégzése - azon belül alapregisztráció / cégprofil / partneri kérdőív kitöltése

- A Partner kérdőív kitöltésekor felmerülő helyzetek kezelése (hiányos kérdőív)

- Partnerkereső oldal használatának megismerése / keresés a partnerek között / szűrés a tartalmak között

- Kapcsolatfelvételi lehetőségek használata

 

Weboldal kezelése, frissítése

Cél:

A magyar és idegen nyelvű felületek adminisztrálása tartalomkezelő rendszer segítségével.

Tartalmi egységek:

- Belépés a felületre / Itworx CMS
- Profil adatok módosítása
- Weboldalak elérése / Webeszközök modul használata
- Webeszközök / Hírek és események keresése és szerkesztése
- Formázási és szerkesztési lehetőségek - hivatkozások és csatolt fájlok kezelése
- Itworx Inline editor - szerkesztés közvetlenül a weblapon
- Képgalériák feltöltése
- Kereső optimalizálási lehetőségek
- Hírlevélküldő modul kezelése
- GDPR modul ismertetése / kezelése - Adatvédelmi alapelvek tisztázása
- Dokumentumtár megismerése - csatolt dokumentumok elhelyezése az oldalon

 

2. alkalom

Partnerkeresés I. fázis - Felhasználó kezelés

Cél:

A magyar és idegen nyelvű partnerkezelő felületek adminisztrálása tartalomkezelő rendszer segítségével.

Tartalmi egységek:

- Regisztrációs folyamatok ismertetése - kapcsolata az adminisztrációs folyamatokkal

- Ügyfelek modul ismertetése / keresés az ügyfelek között

- Ügyfélcsoportok mentése exportálása

- Ügyfelek engedélyezése / tiltása

- Vállalkozási regisztrációk elérése / kezelése

- Intézményi regisztrációk elérése / kezelése

- Erőforrás felajánlások kezelése

- Erőforrás kérések kezelése

- Támogató, résztvevő kezelése

 

Partnerkeresés II. fázis - Adatbázisok

Cél:

A magyar és idegen nyelvű partner adatbázisok kezelése és a partnerkapcsolatok kiépítésének támogatása.

 

Tartalmi egységek:

- Partner adatlapok keresése / megtekintése

- Partner adatlapok szerkesztése

- Projekt adminisztrátor által kezelt regisztrációk

- Vállalkozás / Intézmény paramétereinek - jellemzőinek áttekintése

- Kérdőívek - kérdéscsoportok elérése

- Kérdőívekre adott válaszok kiértékelése

- Vállalkozások paramétereinek elérése / illesztéshez használt adatok

- Kiválasztási szempontok elérése

- Értesítő rendszer használata / kézi - automata

- Elemző modul használata

- Partnerkapcsolatok után követése

 

 

 

TEMATIKA

Izobraževanje/Usposabljanje za mentorje

 

Prvič

Z vidika uporabnika

Cilj:

Spoznavanje površin, ki so dostopni uporabnikom, naučiti se uporabljati portal, opis nalog storitev za stranke.

Vsebinski sklopi:

- Dostop do vsebine elementov glavnega menija

- Spoznavanje navigacijskih poti za podstrani

- Spoznavanje novic in arhivskih strani – različice

- Analiziranje vsebine tipa Zakladnica znanja

- Izvedba registracije partnerja – izpolnjevanje osnovnega registracijskega obrazca / profil podjetja / vprašalnika za partnerje

- Upravljanje situacij, ki se pojavijo pri izpolnjevanju vprašalnika za partnerje (nepopoln vprašalnik)

- Spoznavanje iskalne vsebine strani partnerja / iskanje med partnerji / filtriranje vsebine

- Uporaba možnosti za vzpostavljanje stikov/kontaktov

 

Upravljanje in posodabljanje spletnih strani

Cilj:

Upravljanje površin v madžarskem in tujem jeziku z uporabo sistema za upravljanje vsebin.

Vsebinski sklopi:

- Vstop na površino / Itworx CMS

- Spreminjanje podatkov profila

- Dostop do spletnih strani / Uporaba modula Spletna orodja

- Spletna orodja / Iskanje in urejanje novic in dogodkov

- Možnosti oblikovanja in urejanja – upravljanje povezav in priloženih datotek

- Itworx Inline editor – urejanje neposredno na spletni strani

- Nalaganje Fotogalerije

- Možnosti za optimalizacijo iskalnikov

- Upravljanje modula za glasila

- Opis modula GDPR / upravljanje – pojasnitev načel zasebnosti

- Spoznavanje Knjižnice dokumentov – razvrščanje priloženih dokumentov na stran

 

Drugič

Iskanje partnerjev; Faza I  – Upravljanje

Cilj:

Upravljanje vmesnikov za upravljanje madžarskih in tujih površin z uporabo sistema za upravljanje vsebin.

Vsebinski sklopi:

- Opis postopkov registracije – odnos z upravnimi postopki

- Opis modula za stranke / iskanje med poslovnimi partnerji

- Shranjevanje in izvoz skupin poslovnih partnerjev

- Omogočanje / Blokiranje-Onemogočanje poslovnih partnerjev

- Dostopanje / upravljanje registracij za podjetja

- Dostopanje / upravljanje registracij za institucije

- Upravljanje Ponudb

- Upravljanje Zahtev

- Upravljanje podpornika, udeleženca

 

Iskanje partnerjev; Faza II – Podatkovne baze

Cilj:

Upravljanje partnerskih podatkovnih baz v madžarskem in tujih jezikih ter podpiranje vzpostavitve partnerstva.

Vsebinski sklopi:

- Iskanje / ogled podatkovnih listov partnerjev

- Urejanje podatkovnih listov partnerjev

- Registracije, ki jih upravlja projektni administrator

- Pregled značilnosti parametrov podjetja / institucije

- Vprašalniki - dostop do skupin vprašanj

- Ocenjevanje odgovorov -  izpolnjenih vprašalnikov

- Dostop do parametrov podjetij / podatkov za ujemanje

- Doseganje meril izbire

- Uporaba sistema obveščanja / ročnega – samodejnega

- Uporaba modula za analizo

- Spremljanje vzpostavljenih partnerstev